De Broekman historie

Visie en kernwaarden

Ons uitgangspunt is betekenisvol ondernemen. Dit vertalen wij in een aantal waarde proposities. Wij willen betrouwbaar zijn, denken aan de lange termijn. Daarom bestaan wij al 181 jaar, wij zorgen voor continuiteit. Wij streven naar lange relaties met klanten, leveranciers en andere relaties.

Wij staan voor specialisme, onze herenmodespecialisten hebben vaak jaren lang ervaring en weten wat u nodig heeft om perfect gekleed op pad te gaan, van maatwerk tot athleisure. In ons specialisme zorgen wij voor een goede merkenpakket en merkexclusiviteit, wij hebben producten die niet zomaar in de omgeving te verkrijgen zijn. Door kennis en toewijding voegen wij waarde toe aan de producten die wij verkopen.

Wij weten hoe kleding het beste vermaakt kan worden, wij beschikken over de specialistische kennis. Ons personeel wordt opgeleid in maatwerk Wij zijn sneller dan internet in het vinden van de perfecte jeans.  Onze specialistische kennis zorgt ervoor dat je betere keuze maakt. Wij vinden de perfecte jeans die echt bij je past en zorgt voor een goed gevoel. Een consument heeft steeds minder tijd en wij zorgen ervoor dat het bij Thom Broekman leuk en efficiënt gebeurt.

Wij zorgen voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Wij zoeken naar merken die hieraan voldoen, trekken aan de bel bij merken als iets misgaat en zorgen voor de beste behandeling van de consument.

Wij willen transparant en duurzaam ondernemen onder het mom van BUY LESS BUY BETTER.

Wij zorgen voor uniciteit. In onze winkel zijn natuurlijk producten verkrijgbaar die andere ook aanbieden maar ook een heel aantal die niet op iedere hoek van de straat liggen. Dat staat haaks op de ontwikkeling van de winkelstraat. Deze wordt juist steeds homogener. Daarom vinden wij het persoonlijke karakter van de winkel heel belangrijk.

Service zorgt voor een totaal experience. Gemak, de winkel moet aanvoelen als huiskamer. Je moet je er prettig voelen.

HOFLEVERANCIER

Het heeft hare majesteit de Koningin behaagd Broekman De Rode Winkel het predicaat Hofleverancier toe te kennen’. Met deze woorden maakte de Commissaris van de Koningin van de provincie Utrecht, de heer Robbertsen, op 19 maart 2012 bekend dat Thom Broekman en De Rode Winkel het predicaat Hofleverancier werd toegekend.

Het is een Koninklijke onderscheiding die als het ware het respect, de waardering en het vertrouwen van de Vorstin of de Vorst, symboliseren tegenover de onderneming die het predicaat mag voeren.

Dit predicaat staat voor bewezen kwaliteit, maatschappelijke betrokkenheid en goed ondernemerschap met oog voor mens en omgeving.

Erkend leerbedrijf

Thom Broekman is een erkend leerbedrijf.

Zowel voor Logistiek, KCH (Kenniscentrum Handel), Stichting GOC (Grafimedia), als voor Nimeto is Thom Broekman een erkend leerbedrijf.

Hierdoor zijn stagiaires bij Thom Broekman in goede handen.

Zoek je een stageplaats? Stuur een mail met je motivatie en CV naar secretariaat@broekmanderodewinkel.nl.

Made to measure

door Thom Broekman
Afsrpaak maken

Open chat
1
Hallo: wat kunnen wij voor jou doen? Stuur ons een bericht via Whatsapp.
Powered by