De Broekman historie

Ons uitgangspunt is betekenisvol ondernemen. Dit vertalen wij in een aantal waarde proposities. Wij willen betrouwbaar zijn, denken aan de lange termijn. Daarom bestaan wij al 181 jaar, wij zorgen voor continuiteit. Wij streven naar lange relaties met klanten, leveranciers en andere relaties.

Wij staan voor specialisme, onze herenmodespecialisten hebben vaak jaren lang ervaring en weten wat u nodig heeft om perfect gekleed op pad te gaan, van maatwerk tot athleisure. In ons specialisme zorgen wij voor een goede merkenpakket en merkexclusiviteit, wij hebben producten die niet zomaar in de omgeving te verkrijgen zijn. Door kennis en toewijding voegen wij waarde toe aan de producten die wij verkopen.

Wij weten hoe kleding het beste vermaakt kan worden, wij beschikken over de specialistische kennis. Ons personeel wordt opgeleid in maatwerk Wij zijn sneller dan internet in het vinden van de perfecte jeans.  Onze specialistische kennis zorgt ervoor dat je betere keuze maakt. Wij vinden de perfecte jeans die echt bij je past en zorgt voor een goed gevoel. Een consument heeft steeds minder tijd en wij zorgen ervoor dat het in De Rode Winkel leuk en efficiënt gebeurt.

Wij zorgen voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Wij zoeken naar merken die hieraan voldoen, trekken aan de bel bij merken als iets misgaat en zorgen voor de beste behandeling van de consument.

Wij willen transparant en duurzaam ondernemen onder het mom van BUY LESS BUY BETTER.

Wij zorgen voor uniciteit. In onze winkel zijn natuurlijk producten verkrijgbaar die andere ook aanbieden maar ook een heel aantal die niet op iedere hoek van de straat liggen. Dat staat haaks op de ontwikkeling van de winkelstraat. Deze wordt juist steeds homogener. Daarom vinden wij het persoonlijke karakter van de winkel heel belangrijk.

Service zorgt voor een totaal experience. Gemak, de winkel moet aanvoelen als huiskamer. Je moet je er prettig voelen.

Made to measure

door Thom Broekman
lees meer